Moje konto
Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)
Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

UCHWYT NA MYDŁO 2

Cena standardowa: 280,00 zł

-10%

Cena promocyjna:252,00 zł

62

14 dni roboczych

2 lata

Wszystkie akcesoria do montażu w zestawie.

Więcej informacji

+

Zamów telefonicznie: 698 090 188

Darmowa dostawa

Zwrot do 14 dni

Bezpieczne płatności

Więcej informacji

Ekskluzywny uchwyt na mydło wraz z porcelanową podstawkąi z kolekcji diamentowej w kolorze złota z dodatkami diamencików na porcelanowej wstawce.

Dostawa i płatność

Zawsze darmowa dostawa!

Dbamy o klienta, dlatego do każdego zamówienia zawsze oferujemy darmową dostawę firmą kurierską.

Kto dostarcza paczki?

Paczki w Polsce dostarcza Kurier InPost (usługa od drzwi do drzwi)

Czas wysyłki

Czas realizacji Państwa zamówienia wynosi do 14 dni roboczych, natomiast dostarczenie przesyłki do Państwa domu następuje dzień po jej nadaniu przez nas.

Bezpieczeństwo przesyłki

Każda przesyłka jest starannie zapakowana, a każdy produkt oddzielnie zabezpieczony. Przesyłka jest zawsze ubezpieczona na pełną wartość zamówienia.

Płatność przy odbiorze paczki

Niestety, ale nie oferujemy możliwości płatności za paczkę przy odbiorze. Jako formę płatności akceptujemy wyłącznie płatność z góry na dwa sposoby: szybkie płatności PayU lub tradycyjny przelew bankowy.

FAQ - Pytania i odpowiedzi

1. Mam wątpliwości do zakupów w internecie, czy zakupy w waszym sklepie Armaret.pl są bezpieczne?

Oczywiście, że tak! Po pierwsze, działamy na polskim rynku legalnie pod zarejestrowaną działalnością gospodarczą. Po drugie, nasza strona używa wszelkich możliwych zabezpieczeń, aby Państwa dane wymagane do realizacji zamówienia były bezpieczne. Nasza baza danych zgłoszona jest do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), przez co spełnia wszelkie wymagania stawiane przez polskie prawo w kwestii ochrony danych osobowych. Po trzecie, używamy certyfikatu SSL, który dodatkowo szyfruje Państwa połączenie z naszym sklepem. Stricte trzymamy się przepisów polskiego prawa i działamy w sposób etyczny, zawsze na korzyść dla naszego klienta. Więcej o nas i naszych zabezpieczeniach możecie Państwo przeczytać tutaj.

2. Nie macie opcji "wysyłka za pobraniem". W związku z tym boję się przelewać wam pieniądze przez internet "z góry". Czy mogę się jakoś zabezpieczyć?

To prawda, nie posiadamy opcji wysyłki za pobraniem ze względu na politykę naszej firmy. To jednak nie oznacza, że płatność "z góry" nie posiada żadnej formy zabezpieczenia Państwa środków. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub mają Państwo przykre doświadczenia z innymi, nieuczciwymi sprzedawcami z internetu, mogą Państwo skorzystać z opcji płatności z góry poprzez system PayU, który oferujemy w naszym sklepie. PayU to pośrednik płatności pomiędzy Państwem, a naszą firmą. Abyśmy mogli w ogóle oferować usługi tego pośrednika w naszym sklepie, musimy spełniać wiele wymagań bezpieczeństwa, a nasza firma zostaje w pełni weryfikowana. Dodatkowo, co najważniejsze dla Państwa, forma płatności poprzez PayU zabezpiecza Państwa pieniądze i w razie jakichkolwiek niejasności, PayU zwraca Państwu pieniądze. Gwarantujemy jednak, że taka sytuacja nigdy się nie zdarzy, a te zabezpieczenie to tylko i wyłącznie czysta formalność.

3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w waszym sklepie internetowym Armaret.pl?

Zamówienie mogą Państwo złożyć poprzez nasz sklep internetowy, mailowo lub telefonicznie. Pierwsza opcja jest najłatwiejsza i znacznie przyspiesza proces realizacji zamówienia, chociażby ze względu na szybką płatność. Jeśli chcą skorzystać Państwo z opcji zamówienia za pomocą maila, można to zrobić wysyłając wiadomość na adres [email protected], w treści wiadomości podając takie informacje jak: kod produktu, adres do wysyłki, numer telefonu, adres do faktury (jeśli jest inny niż do wysyłki). W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz dane do przelewu bankowego. Jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie telefonicznie - wystarczy zadzwonić na numer 698 090 188, a my przyjmiemy zamówienie do realizacji informując Państwa jednocześnie o dalszych krokach.

4. Zamówienie do mnie dotarło, ale produkty mi się nie podobają lub nie pasują do mojego wnętrza. Czy mogę je zwrócić?

Oczywiście. Jako konsument mają Państwo prawo do zwrotu zakupionych produktów do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Na wskazane przez Państwa konto bankowe przelewamy Państwu pełną kwotę jaka została zapłacona za zwracane produkty. Od siebie chcielibyśmy jednak dodać, że u nas zwroty produktów to naprawdę wielka rzadkość. Klienci są zawsze zadowoleni z naszych produktów.

5. Jakiej marki są wasze produkty i gdzie są produkowane? Jaka jest ich jakość i czy mają gwarancję?

Wszystkie oferowane przez nas produkty sprzedajemy pod marką własną. Oznacza to, że współpracujemy wyłącznie z jednym producentem, który gwarantuje nam najwyższą jakość produktów. Oferowana przez nas armatura produkowana jest w Chinach i absolutnie się tego nie wstydzimy! W Chinach, jak wszędzie, produkuje się towary złej, jak i tej dobrej jakości. Pomimo tego, że chiński rynek towarów kojarzy się w większości z kiepską jakością, to my gwarantujemy Państwu, że nasze produkty są zupełnie inne i nikt nie powinien mieć zastrzeżeń co do ich jakości. Wszystkie baterie, akcesoria łazienkowe oraz elementy zestawów prysznicowych wykonane są z mosiądzu, a każda bateria posiada głowicę ceramiczną. Każdy produkt jest starannie wykonany i niebudzący żadnych zastrzeżeń. O jakości naszych produktów może świadczyć fakt, że jesteśmy na rynku od kilku lat i nigdy nie mieliśmy zgłoszonej przez klienta żadnej reklamacji. Na wszystkie nasze produkty udzielamy 24-miesięcznej gwarancji, która realizowana jest na terenie Polski.

6. Jeśli jednak coś się uszkodzi, pęknie lub będzie przeciekać, to czy są dostępne części zamienne?

Tak, dysponujemy wszystkimi częściami zamiennymi do sprzedawanych przez nas produktów. Jeśli zdarzy się, że bateria będzie przeciekać - posiadamy do niej głowicę ceramiczną i wszystkie uszczelki. Uszkodzi się gwint w baterii? Mamy go! Uszkodzi się w transporcie ceramiczna rączka w baterii lub porcelanowa ozdoba? Nie ma problemu, doślemy wtedy nową na wymianę lub wymienimy sami! Wszystkie elementy w oferowanych przez nas produktach są wymienne, a my na wszelki wypadek dysponujemy wszystkimi częściami.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia i czy da się go ewentualnie przyspieszyć?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od daty zaakceptowania Państwa płatności. Zazwyczaj jednak nasi klienci otrzymują przesyłki po około 10-12 dniach kalendarzowych. Zdarza się również czasami taka sytuacja, że termin 14 dni roboczych zostanie nieznacznie przekroczony. Zostają wtedy Państwo o tym fakcie poinformowani. Takie opóźnienia nie są jednak zależne od nas, a od osób trzecich, firm kurierskich oraz formalności, jakie muszą przejść dostarczane do nas zamówienia od producenta. Natomiast my nigdy nie zwlekamy i nie przetrzymujemy Państwa zamówień. Przesyłki wychodzące od nas do Państwa są zawsze nadawane tego samego dnia, w którym otrzymujemy dostawę od producenta. Jeśli zależy Państwu bardzo na czasie to zawsze przed zakupem można się z nami skontaktować i zapytać o dostępność danego produktu, bo zdarzają się takie sytuacje, kiedy posiadamy dany produkt w naszym magazynie ze względu na nadwyżkę dostawy. Wtedy taka wysyłka realizowana jest w ciągu 2 dni roboczych.

8. Jak i czym czyścić kupioną u was armaturę?

Naszą armaturę, jak każdą inną, można czyścić dowolnymi środkami dostępnymi w sklepach. Zalecamy jednak ostrożność i polecamy wybierać delikatne środki czystości. Jakiekolwiek substancje mocno żrące, z niedobrymi chemikaliami w składzie mogą przy dłuższym stosowaniu uszkodzić każdą powłokę w każdej baterii od każdego producenta.